Let's go on a roadtrip! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Lieke Dartel - WaarBenJij.nu Let's go on a roadtrip! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Lieke Dartel - WaarBenJij.nu

Let's go on a roadtrip!

Door: Lieke van Dartel

Blijf op de hoogte en volg Lieke

23 November 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Morgen is het dan zover! Om 6.00u begint onze 4 weken durende reis door Zuid-Afrika met onze nieuwe Toyota Avanza.
Gister hebben we nog de Color Run gedaan in Pretoria en 's avonds hebben we een super leuk afscheidsfeest gehad en zijn we gezellig op stap geweest! Vandaag alle koffers en backpacks ingepakt dus we zijn klaar voor vertrek!
Vanuit Pretoria rijden we naar Clarens, dit is onze eerste stop. Daarna rijden we langs en door Lesotho omlaag richting Durban. Hier zullen we volgend weekend zijn. Daarna rijden we langs de kust door naar Coffee Bay en East London. Daarna gaan we weer een stukje landinwaarts en uiteindelijk komen we weer bij de kust uit bij Mosselbaai. Vanuit daar gaan we naar Kaapstad. Hier komen we rond 14 december aan en we zullen hier bijna een week blijven. Op 20 december vliegen we vanuit Kaapstad weer terug naar Johannesburg. Dan zijn we nog 3 dagen in Pretoria en dan vliegen we op 23 december alweer terug naar Nederland.

Maar goed, daar gaan we nog niet aan denken want eerst komt ons nog een super mooie reis tegemoet!

Aangezien we weinig of geen internet hebben onderweg zal dit voorlopig mijn laatste blog zijn.

Tot over 4 weken!